Nytt

Oj nu var de en evighet sen jag skrev här på bloggen, har inte hänt mycket så där har vi nog förklaringen...

Tänkte berätta att jag klippt av mig mitt långa hår!!!
först blev de pars men ångrade mig ganska snabbt då jag tyckte att de blev för långt så jag fick en tid dagen efter och då blev de så här =)
Och jag gjorde även blonda slingor så de blev ljust men dock lite gult/guld färgat i vissa slingor och lite mörkare ljust i underhåret som inte syns då allt som är över är jämnlångt...
Blev nöjd =)
Nästa gång blir de säkerligen kortare och jag skulle även vilja bli av med de gula/guldia och sedan lägga in några fina ljusbruna slingor...




Bild kommer inom kort ;)



Kommentarer
Postat av: Thea

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 17:21:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback