Totta Näslund - Sex fot under

Så är de jag har blivit besatt av denna låt! Så underbar!
Om ni inte lyssnat på den så gör de!
Sen har jag lyssnat på Totta Näslund - en clown i mina kläder
Nationalteatern -  om min älskade väntar

ojojoj man skulle kunna sitta här hela kvällen och skriva bra låtar!
Vad skulle man göra utan musik?
Är man deppig, ledsen, glad, orolig, stressad, ja vad somhelst så är de bara att börja poppa musik så ordnar allt sig!!!
Dont worry be happy typ sån känsla får man =P

Men som sagt sen kommer man tillbaka till verkligheten ;)


Idag har de varit en rolig och hälsosam dag fast ändå inte ;)
Sofia kom på besök efter vi lämnat barnen på dagis, sen blev de en promenad ner på stan och tillbaka för mig och Sofia sen blev de lunch sen sprang klockan iväg och de var dags att hämta  busarna på dagis, då blev de en promenad ner på stan igen och sen hem till Sofia och Saga, busade, Sofia och jag färgade slingor sen blev de korvstroganoff, mums! Så j*vla gott!
Sen blev de en promenad hem igen för mig och Toffe, så nu har man rört lite på fläsket!
Och nu sitter jag här och mumlar på en massa bra låtar!





Jag, Krilles partymössa och Bror min <3


Kommentarer
Postat av: pullan

Haha snygg mössa pullan ;)

2010-02-03 @ 10:09:34
Postat av: Melvins mamma

Ja den var bra nice! =P

Sån skulle man skaffa sig ;)

2010-02-03 @ 12:57:54
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback