Frigolithundar och min Älskade Gullunge! <3

Melvin <3
Han är de BÄSTA som hänt oss!
Vi Älskar våran Busunge så himla mycket =)



Kortet taget av Melvins Farmor och Farfar i sin nya pjamas han fått av dom <3



Oooooh något gott visas ;)




Frukost! Macka, Oboy och Apelsin =)





Jag kanske ska förklara vad jag menar med frigolithundar =)
Drömmar?! Vad betyder dom egentligen?
Pratade tydligen i sömnen och då sa jag något om att jag skulle göra 480 st frigolithundar och lägga i Lindas låda!
Hmm börjar de slå runt kanske? ;)


Oj redan Torsdag och idag blir de nog en ganska lugn dag, fint väder så kanske en promenad efter dagis...
Sen är de helg igen!
Veckorna bara springer iväg, snart är Februari också slut...
Men de känns skönt att de går åt rätt håll, värmen och dom ljusa fina kvällarna är så välkomna så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback