En bra dag!

Jag har alltid HATAT när man köper fel saker eller sakerna går sönder och man ska bråka med butiken !
För någon vecka sedan köpte jag 2-pack strumpbyxor på Fransenz men jag skulle ha haft leggins men dom vägrade byta fast jag hade kvitto och strumpbyxorna var ju så klart oanvända!
Då blir man ganska less!

Men idag så gick mina nya vinterskor sönder som jag köpte för ungefär en månad sen och jag var helt inställd på att de skulle bli svårt att tex byta eller få dom lagade, dom kostade ju iallafall ordinarie 750:- så längre än en månad lär dom ju hålla!
Och när jag kommer ner och visar dragkedjan som gått sönder så sa hon i kassan direkt att dom kunde laga dragkedjan åt mig och jag höll på att tappa hakan!
Men hon bad mig gå runt och kika lite för hon skulle visa butiksägaren skon.
Efter några sekunder så kommer hon och säger att jag får välja vilka skor jag ville i butiken och hittade jag inga nya skor så skulle dom laga dragkedjan åt mig!
Tror ni att man blev lycklig?!
De bästa var ju att alla vinterskor var 50% rabatt så jag hittade ett par som var varmare och bättre som egentligen skulle kosta 800:- och nu gick för 400:-.
När jag köpte dom första skorna fick jag 30% rabatt så jag betalade 525:- för dom och nu när jag fick byta till ett par som kostade idag 400:- så fick jag tillochmed pengar tillbaka!

Jag tackade så mycket för en bra service och berättade att de inte var sista gången jag handlade där!
De är sånt här som gör att man vill fortsätta handla hos SKOMÄSTAREN!
Och INTE FRANSENZ!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland måste man ha turen på sin sida ;-)..Allt är bara bra med oss..hoppas att ni åxå har det bra..hälsa toffe och Melvin//Kram på er.

2010-02-02 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback