Söka jobb!

Jag har en "söka-jobb" dagbok från arbetsförmedlingen som ska in varje vecka och i regel så ska jag söka jobb 40 timmar i veckan så nu går datorn och telefonen hett, någon som har nå förslag om så kallade "dolda-jobb"?


Jag har börjat fått gått på sådana "roliga" möten där man "leker arbetsgivare och arbetssökande" och då blir man verkligen att ta arbetssökandet på allvar, för man vill ju gärna slippa alla dessa möten!! ;)
Försöker söka jobb lite överallt men funkar inte de får man erbjuda praktik i ett visst antal veckor så kanske man kommer in någonstans...

Melvin går på dagis, Toffe går hemma förtillfället och jag har slutbetyg, körkort och bil så nu finns de inga hinder =)
Så hoppas verkligen på att få börja göra något om dagarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback