Har jag glömt något?... Ja jävlar BLOGGEN !

Jo så kan de gå när man blir torsk på facebook/farmville...

Vad kan ha hänt sen jag skrev sist?

Fredags blev de fest, de var jätte trevligt att så många kom och att de blev lyckat och roligt...
Singstar är ett riktigt Party spel, tjohooo de skulle jag kunna bli torsk på...
Men har inte provat nu när man är nykter, kanske inte är lika roligt då ;)
Sen blev de dickens på småtimmarna och där blev de dans och åter dans...

Lördagen blev lugn, pizza, en massa svull/gottigottgott och en film...
På kvällen fick jag frossa och ont i hela kroppen, hmm bakis?!
Men de fortsatte hela Söndagen och jag är inte alls pigg idag heller så de är nog nån j*vla förskylning på G...
Kanske var de kallt ute när man gick till och från dickens i fredags natt?

Söndagen blev lugn, en film på kvällen så klart...

Idag har vi äntligen skrivit på hyreskontraktet till 3:an i porten längst bort, tjohoo!!!
Och tapetvalen har vi oxå lämnat in så blir de klart före 1 November är de bara att börja flytta!
Fan va nice...


Kommentarer
Postat av: pullan

kommer det ut nå kort från helgen då ;)

2009-09-14 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback