Vikt, solbränna och bikini

Torsdag och en riktig skit dag har de varit, blåsigt och kallt!
Hoppas helgen blir bättre...
Inget speciellt inplanerat men fint väder är ju alltid ett plus!




Ja nu är de mycket i tankarna, minst 6 kilo ska bort till midsommar (håller tummarna) och solbränna är alltid lika svårt för mej att få, sen en ny bikini ska jag unna mej om allt går som jag vill!
Nu jävlar får de vara nog,  nu har 30 kg från graviditeten försvunnit så man borde ju klara resten men de är väl de som är kvar som satt sig!
(Jag gör detta för att jag känner för de och vill de, inte för att jag känner att jag måste, så därför känns de riktigt bra, funkar de så funkar de annars har man ju liksom fått barn för 1 års sedan så de gör inget att de syns)
Så skönt att tänka på de viset för då håller man orket vid liv!


Kom igen nu Pullan!
Nu ska vi klara detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback