Vi Blundar - Caroline af Ugglas

Varför slutade vi leka med varann?
Varför slutade vi skratta?
Du är du och jag är fortfarande jag
Så va är de då som fattas?
De är på minnena som vi lever
Men snart så har dom suddads ut
Så vi blundar
Ja vi blundar
Vi bara blundar
Fast vi ser
Nånstans finns de vi hade som va bra
Jag någonstans finns de kvar en plats där vi kan va
Du och jag

Allt jag känner och allt jag älskar, låt mej se...
Är dom mötta bilderna vi tummar på
Ja jag vet, jag vet,  jag vet, nån måste ge
Jag börjar ge för att kunna få
Och varje gång som jag försöker
De är då de blir så fel
Så vi blundar
Ja vi blundar
Vi bara blundar
Men vi ser
Nånstans finns de vi hade som va bra
Ja någonstans de finns de kvar en plats där vi kan va
Men vi blundar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm vad har du för lurt på gång nu då?? Jag vet inte vad jag gör då?? Puss

2009-05-11 @ 08:10:02
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback