Sommarpanik och dåligt väder...

Idag blev de en vända in till s-bärke till Pullan medans Toffe åkte till skroten och fixade reservdelar till bilen...
Var så trevligt att sitta och prata en massa skit och sen tagga varandra till att ge gärnet nu till sommaren, eller till midsommar rättare sagt !
Är faktist laddad, skippade varmachokladen imorse som jag alltid brukar dricka på morgonen så de blev kaffe och en macka istället och ska försöka köpa hem lite proteinrika saker som ägg och tonfisk så man får i sig lite sånt oxå...

Idag är de så dåligt väder, fy!
Men en promenad lär de bli iallfall tycker jag så ska försöka ta den direkt lillsyster kommer från skolan så man inte skippar den för att de blir för kallt ikväll...
Vägde och mätte mage,lår,rumpa och armar idag innan frukost så nu vet jag hur långt kvar de är till mitt mål...
Sen i Juni ska jag unna mej en fin bikini för då vet man vad man har för stl...

Åh vill göra en massa i sommar
vill till stockholm med svärföräldrarna över en helg
till Gbg med Pullan + familj en vecka
sova i stuga på en camping med våran familj
sen åka på tivoli och zoo
men nu vet man ju inte alls hur sommaren blir då vi båda fortfarande är arbetslösa, håller tummarna för att någon av oss eller förhoppningsvis båda får jobb så man kan leva lite utöver de vanliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback