Sol, Moln, Regn & kallt...

Ja så har dagen varit, suck...
Vill ju ha de fina vädret vi hade förra veckan då man alltid tog morgonkaffet ute på gården i solen kl 10 medans Melvin sov middag!
Men jag satt ute på balkongen när de regnade som mest igår och de låter ju så underbart!
Men synd nog hörde jag inte nå åska, jag som älskar åska...
Ska de vara dåligt väder kan de vara de rejält med spöregn och åska =)

Idag blev de besök i s-bärke hos Pullan, där blev vi bjudna på blodpudding och "potatis-rusty med lök" och mums va gott de var!
Sen efter en kaffe vid kiosken gick vi alla hem till J efter Jakop slutat på dagis och där hoppade Melvin och Wille stutsmatta och de var ju super kul...

Vill ha en orbitrack ( stavas de så ), gick 15 minuter på mammas igår och de blev 5 km och går man 5 km ute så tar de betydligt mycke längre tid...
Så jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback