Orbitreck

Ja nu har jag fått hem min Orbitreck, beställde den i Lördags så jag förväntade mej att den skulle komma nästa vecka men den kom redan idag...
Så de blev 15 min - 5,5 km innan kvällsmaten så de känns riktigt bra att kunna stå hemma och träna istället för att gå hem till mamma...
Nu kan man göra de när man känner för de, för de ska ju vara roligt och inte ett måste...

Var till s-bärke och hälsade på Ami och Tobbe sen en sväng till Pullan och Krille...
Fick sitta i baksätet när Pullan övningskörde och DU var så duktig tjejen!
Snart har du körkortet!!!

Nej nu blir de tv:n innan de är dags att ta min skönhetssömn =)
Blir kanske en tidig morgon om jag ska träna innan frukost och innan Melvin vaknar ( men Toffe är ju hemma så de är ju lugnt om Melvin skulle vakna )
Men skulle vilja träna till VAKNA med the Voice, kanske orkar mer än 15 min då =)


God Natt

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej hej!

Vad roligt med en orbitreck =) Vad får man ge för en sådan?



Det är bra här, förutom att jag har mycket att göra i skolan nu innan lovet, då alla kurser avslutas nu. Men det är bara köra och längta efter ett välförtjänt sommarlov =) Så veckan kommer bestå av pluggande =)



Hur är det med er då? Snart är det väl kalas för Melvin? =) Och Jenny är ju snart på gång hon också =D Gu´ vad spännande!



Kram kram



2009-05-12 @ 22:13:21
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback