Idag är det Melvins dag!



Melvin har haft kring 39-40 graders feber nu i 4 dagar och idag såg vi en massa röda prickar på ryggen och magen så när vi ringde till hälso- sjukvårds upplysningen så sa hon direkt att de var 3 dagars febern så de kändes skönt att höra att de var ok...
För även om han haft 40 graders feber så har han gått i 200 och de är typiskt 3 dagars febern...
Så idag var han feberfri på eftermiddagen och nu sover han så sött efter denna dag med en massa fina paket och tårta.

Grattis Grattis Våran stora kille som idag blev ett år!
Ett år sedan vi två blev tre <3
Den 31/5-08 började våra liv på riktigt!

Du är min man och jag vet du gör så gott du kan 
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Jag vet hur jag får dig att glömma så bara nuet spelar roll
Så att du skrattar igen och slutar att döma
Dig själv för en stund och vågar drömma
Och om den bistra verkligheten är mer än du kan ta just nu
Så låt mig hjälpa dig då att svälja förtreten
För mig finns det bara du
Du är min man och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Du är min man
Och om den bittra hopplösheten har slagit rot hos dig just nu
Så låt mig hjälpa dig då att svälja förtreten
För mig finns det bara du
Du är min man och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Du är min man,
,
,
,
,
,
,
,,
,






























































( Bilder kommer imorgon )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett STORT Grattis till Melvin på hans första födelsedag! Tänk att dom redan är 1 år=) Hoppas att dagen varit bra?=)

2009-05-31 @ 21:15:33
URL: http://ewiis87.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh ge Melvisen en stor grattis kram!

2009-05-31 @ 21:26:52
URL: http://sweetsweetjackie.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ett jätte stort grattis till Melvin!!

2009-05-31 @ 22:35:01
URL: http://jahinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback