Måndag

Ursch har alltid sån ångest inför Måndagar!
För när de väl är slut på veckan och de blir Lördag morgon då känner jag ett lugn inom mej, jag vet att de mesta står still då, så underbart!

Är iallafall helt frisk nu och stod 15 minuter/6 km på Orbitreken igår och imorse blev de 20 min/7km så nu känns de riktigt bra...
Blev en promenad ner på stan oxå då vi handlade en sen födelsedagspresent åt Wille och sen plockade vi upp Timmy och Jesper på vägen hem, var riktigt mysigt med en promenad i de här fina vädret!


Idag gick Melvin 8 steg!
Sen när jag tittade till när jag satt vid datorn så gick han från balkongsdörren till mdatastolen så de blev ungefär 2 steg men just att han chansade och gå när ingen lockade honom =)
Så himla skoj´...

Nej nu ska jag försöka få någon ordning på Melvins alla leksaker som står överallt i köket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback