Lördag

Andra natten Melvin varit vaken mellan 23-01...
Alvedon och Välling var inget som dög, men de var växelvis, först var han ledsen och sen pigg och glad och sen ledsen igen så jag vet inte va de kan bero på...
Drömmar, växtvärk, tänder eller förkylningen vi alla tre har just nu...

Idag är de Kalas i gymnastiksalen på Alfa för min lillebror Timmy, så de blir nog riktigt skoj för Melvin =)

Igår fick Melvin födelsedagspresenter i förskott av hans mormor och m.Anders
En läragå "båt", sandleksaker och ännu fler bollar =)
( han har ju 200 bollar i hans bollhav )







Träning:
Igår gick jag 25 min på Orbitrek:en och de blev 8 km sen var vi i s-bärke resten av dagen...
Jag, Toffe och Melvin är förkylda så de var skönt att inte stå imorse för då hade jag nog svimmat, känner mej helt matt...
Så nu blir de någon dags vila tills jag känner mej frisk igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback