Dåligt väder...(eller dåliga kläder)

 Ja de finns flera olika sett att se de på men dåligt väder har de varit, regn och kallt men de behövs för att alla dessa fina blommor ska slå ut och skogarna ska bli sommargröna!
Man får se de positiva i de hela...



Laddad till 110%

 Jag har en jeans jacka som jag hade innan jag fick Melvin som jag har haft som mål att kunna ha och idag när jag skulle se hur "långt kvar" jag hade så blev jag överaskad!
Jag passade i den, trodde de skulle bli tajt men nej ! :)
Underbart, nu får man ännu mer ork till att fortsätta kämpa!
7 kilo ska bort sen är jag helnöjd!
Så idag blir de att kolla på intersport efter ett par joggingskor/promenadskor sen J*vlar!
7-8 veckor kvar nu till Midsommar, så 1 kilo i veckan ?
Så de är bara att Kämpa på!
Klarar jag de ska jag unna mej något riktigt fint i sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack Sandra för komentaren på min blogg=)

Klart du fixar det,det är inte många kilon kvar det går fort.Jag har ca 6 kg kvar,sen är jag nöjd om man blir det någon gång=)=)Ta med dig familjen och kom över någon dag,skulle vara trevligt.Kram Åsa

2009-05-04 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback