Daim och Tuttifrutti

Ja igår blev de sista minuten handling på servus för Toffes del, och han ville vara snäll och köpa något då jag går hela dagarna och pratar om gosaker bara för att jag vet att jag inte "vill" äta de förtillfället...
Så han köpte en daim och 2 tuttifrutti askar ( Hmm eller så var de kanske ett test ) och fan va sugen jag blev men de är inte Lördag övertalade jag mej själv och även idag fick jag syn på de och de är fortfarande inte lördag så får se imorgon om jag vill ta dom eller om jag ska försöka vänta några veckor...
De brukar vara så att när man får äta är man inte lika sugen som när man vill hålla sig från de...
Så förhoppningsvis vill jag INTE ha de imorgon...

Måndag: 42 minuter promenad i rask takt
Tisdag: 15 min 5,5 km på Orbitracken
Onsdag: 15 min  5,5 km på Orbitracken
Torsdag: 15 min 5,5 km på orbitracken
Fredag: 12 minuter 5,5 km på orbitracken ( fick "gå/trampa" fort för att få lika mycket på kort tid )
Vill vara lika duktig som mamma som står 50 min varje morgon innan frukost!
De är ju skapligt långt om man går i rask takt, då blir de ju över 2 mil men tror mamma kör på normal och får ihop 1-1,5 mil och de är ju en bra promenad hon tar dagligen.

(Tänkte ta 15 min på Orbitracken igen idag eller promenad så man kanske blir så glad och pigg så man inte tänker på Godis och småätandet )
Fan de är svårt, fredag är ju chips dag och Lördag Godis dag men jag klarade ju mig i 8 veckor förra gången varför ska de vara så svårt nu för?
Hmm jag hade kanske inte lika mycket att tänka på förra gången ?!
Äh jag klarar detta, jag ska fan ha en ny bikini nästa månad och då ska jag inte ha "gravid stl", NEJ och åter NEJ!


Hur ofta ska man väga och mäta sig tro?
Varje vecka, var annan, eller efter en månad?
De är ju roligast efter en månad, så isåfall blir de den 1 Juni då har de gått 4 veckor....
Då är de inte långt kvar till midsommar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja,jag har druckit vin,det är det bästa om man ska tänka på sockret.

2009-05-08 @ 14:07:16
Postat av: Åsa

Ja,att man inte ska få i sig så mycket socker

2009-05-08 @ 15:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback