Torsdag

Idag har de inte hänt nå speciellt, varit en riktig hemma dag...
Slö dag, har inte blivit något gjort...
Toffe åkte iväg med min storebror på middagen men sen har de varit så lugnt så hela dagen...
Åh så mycket jag vill köpa nu till kryssningen!
Smink, nya skor, nya kläder, lösnaglar och några kilon lättare skulle inte jag tacka nej till ;) men de kan jag faktist leva med denna resa ;)

Melvin är de fullrulle på, så söt på mornarna när han sätter sig i sängen och leker med sin stooora nalle björn sen när han ser att vi är vakna så lyser han upp som en sol =)
Men de har blivit lite bökigare på nätterna nu när han kan sätta sig upp och protestera men vi var stenhårda första natten han försökte och sen dess har han inte varit envis nå mer så hoppas man inte smälter och plockar upp han framöver så han vänjer sig med de...
(dom är inte dumma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback