Suck...

Idag åkte jag ner till Olympen för mötet med en studievägledare men satt där 30 min och ingen kom, ringde sen och pratade med henne jag trodde jag pratat med men så var inte fallet, ringde sen till en annan studievägledare för Komvux om jag hade missat att de var henne jag pratat med men så var de inte heller och den 3:dje och sista studievägledaren här i fagersta hade gått för dagen så jag ska ringa henne imorgon och se om de var henne jag missade mötet med...
Jobbigt eftersom jag sett fram emot mötet nu i en månad! SUCK!

Sen skulle vi beställa skor åt melvin till dopet från Ellos men leveranstiden var 7-13 dagar så de gick inte att ta express som jag hade tänkt...
F*N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback