Soooool!

Åh va jag känner mig pigg och glad idag!
För idag är de sol!
Vilken ork man får direkt de blir fint väder...

Och nu har jag oxå tagit orket att ringa till Försäkringskassan om hur man ska lägga upp dom dagar som är kvar och när man ska börja stämlpa m.m och de fick jag ordning på idag så nu känner man sig lite lugnare när man vet hur de ligger till...
Sen ska jag på studievägledningsmöte den 24 Mars så då blir de säkert ännu bättre att få lite information om de hela...
Så som de ser ut idag med jobb m.m så är de lika bra att utbilda sig så man har någon chans på arbetsmarknaden framöver...
Ska bli intressant att få veta vad som finns och hur allt fungerar...





Nu är de dags för planering och bakning inför dopet oxå...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå!

Allt bra? JA visst är det skönt med sol! man blir mkt piggare och gladare.



En liten fundering. vart köpte ni "bollhavet" till melvin?

2009-03-17 @ 14:31:52
URL: http://jahinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback