Söndag

Dopet gick JÄTTE bra, Melvin var helt underbar hela dagen!
Själva dopet tyckte jag var alldeles lagom "kristet" och avslappnat som vi ville ha...
Sen fikat efteråt gick oxå bra, va så roligt att dom flesta kom och att vara tillsammans med alla våra nära och kära är ju så roligt!
Dukningen fick vi hjälp med och de var guld värt precis som den hjälp vi fick med bakningen!
Va skulle vi göra utan alla er! <3
Och Melvin fick en MASSA fina presenter ! Tack så himla mycket!
Ska fixa ut en lista/bilder sen på presenterna och själva dopet...
Min storesyster Jenny är Melvins Gudfadder och de känns ju jätte bra =)

Idag blir de en lugn hemma dag med mina Älsklingar <3
( behövs verkligen känner jag )
Melvin var riktigt bökig inatt, han vaknade strax före tolv och ville inte sova, så när jag la mig sen så var han uppe och myste med pappa till halv ett...
Strax efter jag lagt mig gick Toffe undan en stund medans Melvin kröp runt här i vardagsrummet och när han kommer tillbaka har Melvin hittat skålen med chokladpudding som jag syndade med innan jag la mej och den var absolut inte slut så Melvin tyckte de va så gott så...
Synd att man missade de för han måste ju ha varit så söt med båda händerna i skålen och fulla ansiktet i pudding =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback