Promenad & nya jeans

Idag vaknade Melvin 07,30 och då var de bara att gå upp och göra en flaska välling sen slå på kanal 5 - lyssna på the voice...
Efter frukosten så gick jag och Melvin ner till Sofia och Saga och åt lunch sen blev de ungefär en timmes promenad på stan sen gick vi hem igen...
Så de blev ungefär 2 timmars promenad idag, så skönt...

Idag bestämde vi oss, jag och Pullan att from idag så är de nog!
Nu jävlar ska vi ner till sommaren!
Jag vill ner ca 7kg och de är ungefär 12 veckor tills de är dags för BIKINI så ska de vara så svårt?!

Idag fick jag mina Jeans jag beställde förra veckan...
Jag beställde stl 30 & 31 för jag visste inte vilken stl jag har nu och jag passade i 30!
 tjohooo detta ger en ork att börja nu!
Så nu är jag laddad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback