Måndag

Trökiga Måndag och våren är borta =/
Trodde INTE att de skulle komma mer snö men va är de man ser när man tittar ut?!
Joo snö, så trött på snö...
Vintern är mysig tills nyår har varit sen vill jag att de ska bli vår och sommar...

Idag har jag varit till arbetsförmedlingen, nu är de dags eftersom mina sjuknivådagar är slut så har man liksom inte råd att bara ha lägstanivå...
Så då är de dags att börja stämpla/jobba...
Men imorgon ska jag på Studievägledningmöte så hoppas att de blir pluggning för min del !
Om de inte finns något för mig här i Fagersta så skulle jag vilja ha distans så Melvin inte behöver stressa ut på dagis...
För man vet ju inte heller när Toffe får jobb...
Dom på arbetsförmedningen tyckte oxå att de skulle vara en bra ide att plugga nu när de är sån brist...

Idag var Melvin dålig i magen, precis som dom kan vara när de är tänder på G men eftersom han spydde upp sin gröt igår så är man ju lite extra uppmärksam...
Igår åt han gröt förfullt efter han spytt och de fick han ha kvar, imorse åt han en hel vällingflaska men underdagen idag har han varit lite dålig på att vilja äta...
Så vi får hålla tummarna att de inte är som JAG tror eftersom de är ganska mycket som är inbokat nu iveckan och speciellt med dopet på lördag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback