Laddad!

Jag känner mig Jävligt laddad till att verkligen ge gärnet att plugga till Hösten!
När jag tvekar tänker jag bara:
Varför inte?
Är de bättre att gå hemma på låg stämpling och bara vänta på skitjobb efter skitjobb som aldrig blir fast!?

Nej då är de väl lika bra att plugga i 3,5 år med helt ok inkomst och sen få ett jobb eller iallafall ha större chans till jobb än va man har idag på gymnasieutbildning, jag har ju levt på FP nu i över ett år så de skulle ju gå runt med lika högt studiemedel!
Ska ringa CSN imorgon och sen har jag ju möte i veckan med studievägledaren så jag håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: ulrika

så de var inte meningen å skriva så ...förlåt

2009-03-30 @ 15:29:41
URL: http://ulrikahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback