Lååång dag...

Idag har de varit en lång dag, Melvin vaknade 7,10...
Vanligtvis skulle jag försökt lagt han igen men eftersom jag skulle vara på studiev.möte kl.10,00 så passade jag på att gå upp tidigt...
Vi åkte sen in till söderbärke till Pullan och blev bjudna på lunch, fisk! Mums var de...
Sen tog vi oss en promenad med Rebecka och barnen utan gubbarna....
Sen blev vi bjudna på te hemma hos Rebecka, var riktigt trevligt att sitta och prata...
Sen sprang tiden iväg och de blev dags att åka hem...

Min Älskade Kristofer övertalade mig att vi skulle städa efter maten så efter jag fixat med disken och tvätten så var de ihop plockat här hemma och medans jag och Melvin låg i sängen så damsugade Toffe!
Och så ville Toffe möblera om så nu blev sovrummet typ spegelvänt, känns bra...

Men tiden har gått så sakta på förmiddagen och nu på kvällskvisten...
Melvin var som sagt dålig i magen igår och har inte riktigt velat äta igår eller idag och så är han gnällig...
Allt pekar på att de är tänder på G ( annars en lätt magsjuka )
så inge babycafe för våran del...
2:a tanden uppe ser man men den har inte spruckit fram än så jag tror att de är den som irriterar...


Snart är de dop oxå, känner att de ska bli trevligt att träffa alla och så har jag fått sååå mycket hjälp med bakningen!
Tack Ami för att du finns !
Många Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback