Grattis Ami!

Grattis Ami på din födelsedag!
( Vi syns senare idag så du kan få en stoooor kram! )


Oj va allt känns konstigt!
Klockan är efter 9 men "egentligen" efter 8...
Ojojoj va knepigt, men värst lär ju bli när vi ställer om till vintertid igen, ursch!

Melvin sover fortfarande så jag passade på att gå upp och göra lite kaffe och vakna lite innan han vaknar...
Inatt har de gått bättre med Melvin än igår natt, Melvin vaknade kl 1 och ville ha en flaska välling sen somnade han om ingen och nu hör jag att någon pratar där inne...



Kommentarer
Postat av: Ewa

svar: Ja usch, nu vill jag kunna sitta ute och njuta av värmen och slippa ha 100 tröjor på sig!=P Blir det som vi tänkt börjar jag jobba i juni=) Annars i veckan blir det inte så mycket, vad jag vet nu! Vi tar dagen som den kommer! För er då? kramen!

2009-03-30 @ 11:35:07
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback