F*N!

Försöker lägga ut en massa bilder men dom blir suddiga m.m. fast dom kommer från digitalkameran !
När man öppnar upp bilderna är dom som vanligt men när jag ska lägga ut dom här på bloggen blir dom helt "rutiga"...
Ska försöka klura ut hur jag ska göra för de är ju kul med lite bilder oxå...


Igår var Melvin inne på sina morbröders rum som han brukar sen hörde jag hur Melvin grinade, inte som att han hade ont utan mer som att han var arg...
Jesper kommer utspringandes i köket och säger att Melvin sitter fast under deras soffa!
Jag blev lite fundersam eftersom de är ju ganska svårt att krypa under en soffa så han måste ju ha sagt fel tänkte jag...
Men när jag kommer in i ungarnas rum ser jag händerna på Melvin och sen tittar jag under så har han liksom backat under soffan och lyckats kommit under och när han väl ville resa sig och krypa ut gick de ju inte och jag försökte "trycka" ner honom så han kunde dras ut men de gick inte heller så jag ropade på Robin och han fick lyfta upp soffan och sen fick vi ut honom men direkt han kom ut därifrån så tittade han runt sig och såg ut att tänkta: jaha va ska jag hitta på nu då?
Som om ingenting hade hänt  =)
Busunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback