Dop

Melvin vaknade strax före 7 idag och var i topp form, han låg mellan oss en bra stund innan jag gick och gjorde välling...
Han flinade och pratade och pussades...
Våran lilla busunge!
Idag är de dop så jag passade på att gå upp nu när Melvin somnade igen...
De ska göras tårtor och sen ska de dukas i "lekladan"....
Innan de ska man själv hinna göra sig iordning och Melvin...
Men Ami, Tobbe, Didde, Robin och Jenny kommer nu på förmiddagen och hjälper oss att duka...
Så skönt att få hjälp...
Jag fick hjälp att baka bullar och sockerkakor av Ami sen moccarutor av Jenny så nu är de bara tårtorna sen köpte jag och toffe kakor ;)

I går var vi till v-rås och storhandlade mat sen blev de macdonalds på vägen hem, mums...
Melvin smakade milkshake och de visade sig att han kunde suga ur sugrör... =)
Sen efter de blev de kalas i Söderbärke för krille sen efter de blev de lite fika för min lillebror Jesper som oxå fyllde år den 26:e, så igår blev de mycket fika...


Nej nu är de dags att fixa iordning sig lite innan frukosten...
Ha en bra dag...


/sandra



Den 26:e fyllde min älskade lillebror Jesper 9 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback