Dop planering

Idag kommer Prästen hem till oss och vi ska gå igenom dopet...
Så innan hon kommer 15,30 ska väl vi passa på att plocka lite här hemma...

Melvin var lite hostig inatt óch imorse var han snorig så hoppas inte att de är nå förkylningar på G eftersom jag och Kristofer ska åka bort Lördag till Söndag så han ska vara hemma hos Farfar och Farmor...
De är ju 4 dagar kvar nu så de kan ju försvinna tillsdess...
Men jag tror vi passar på att fixa här hemma nu iveckan och frisknar till oss, tar några promenader m.m. istället för att gå på Babycafe och smittas =/


Längtar verkligen till Lördag då vi åker ner till Stockholm och kliver på båten och sen bara ska ha kul och koppla av!
Vi är ju ett gäng som åker på minst 12 personer...
Jag och Toffe har tagit en egen A-hytt med fönster, så himla mysigt på morgonen när man vaknar att kunna dra upp gardinerna och se havet =)
Blir ljusare och fräsare i hytten tycker jag när man har fönster men man ska ju inte vara i hytten så himla mycket men den lilla stunden man är de så vill jag och Toffe ha fönster =)
Ska bli trevligt att göra något tillsammans....

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hoppas förkylningen går över till helgen, för då ska vi ha riktigt roligt! =)

2009-03-10 @ 14:43:21
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback