Utedag & snart moster?

Min JÄTTE gravida storesyster som har BF den 3/6 ringde i dag på middagen kring 12,30 och berättade att hon haft småvärkar hela förmiddagen och så passande hade hon en rutinkontroll idag på MVC och när hon berättade att hon haft känningar hela förmiddagen kollade hon upp detta och 5 cm var då öppet!!!
På väg till v-rås/bb ringde hon mej och berättade och hon lät super cool över att de var dags, hon längtade så mycket nu efter bebisen och de gör JAG (och resten av familjen) med!!!
Jag ska bli moster!!!
Men klockan är nu 21,50 och vi har inte hört ett knyst nu sen 12,30 så nu måste jag få ett samtal snart!!!

Jag sa innan helgen att eftersom Melvin fyllde ett år den 31/5 så tror jag att de blir en 1/6 bebis för jenny och de hoppas vi, så de blir klart idag...
Och vad blir de!?
Spelar ingen roll alls men en flicka skulle vara roligt nu bland alla dessa pojkar...


Blev en heldag inne i s-bärke men inget bad men en promenad runt haga och en glass vid kiosken sen grillning med Pullan + familj, super trevligt...
Innan vi åkte hem så åkte vi förbi Eskiln och kände på vattnet och de var ju inte direkt varm, jag var lite uppkäftig innan att nu j*vlar blir de ett kvällsdopp men NEJ tack tar nog de när de finns en sol som värmer efteråt...


Blir nog inte Zzzz i soffan ikväll förens Jenny har ringt, känner mej super pigg och super nyfiken och hur ska man då kunna sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback