Tvätt - Städdag

Dåligt väder så nu passar jag på att tvätta och städa här hemma...
Måste ju se till att ha de mesta tvättat och klart tills imorgon då man ser vad de blir för väder och får välja kläder efter de...
De är ju Lars Kristerz i s-bärke Parken men dom säger att de blir dåligt väder...
Men är de uppehåll blir de vi, Jonny, Jessika och Lillebror Robin som åker in till Ami och Tobbe före sen går vi med dom...
Skulle vara trevligt om de blev av!!!
Håller tummarna på uppehåll men de finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!

Melvin ska sova hos mamma och Anders så han kommer få kul med sina tokiga morbröder, och ifall de inte skulle bli parken så får han sova där iallafall för nu har mina småbröder längtat så länge efter att få vara barnvakt så annars blir de en lugn hemma kväll för mej och Toffe =)



Idag kommer Jenny, Janne och Diana hem från v-rås så då får man lukta på bebis innan veckans slut, hihi längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Inte ska vädret hindra oss! =)

2009-06-04 @ 18:41:29
URL: http://jessika.arvik.blogg.se/
Postat av: Jessika

Ja, jag åker upp i morgon. Jonny hämtar mig i Västerås vid tre-tiden. Så vi kommer till Fagersta runt fyra-fem. Har du bokat biljetter, eller ska vi köpa det där? De kanske är slutsålda.

Kram kram

2009-06-04 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback