Stora förändringar är på gång...

Kräftans horoskop:

Ägna tid åt att omvärdera det gångna året, släpp taget om sådant som inte längre fungerar och satsa på att bli mer organiserad i år. Ett positivt Uranus-inflytande gör att även stora förändríngar är på gång och du har lätt att anpassa dig till dessa. En känsla av underskattning på jobbet kan få dig på nya karriertankar. Studier och vidarutbildning ligger helt rätt i tiden, och kan erbjuda en bättre och mer kreativ framtid. En helande konstellation i slutet av månaden kan läka ett gammalt sår och stärka din självkänsla. Våga lyssna och lita på din magkänsla.

Vilket område behöver förnyas hos dig?
Kräftan: Din personlighet


Var till arbetsförmedlingen idag och de gick bra, nu när jag varit arbetslös i 90 dagar går jag in i något som kallas jobbgaranti och då får jag praktisera 3 månader på ett jobb jag skulle vilja prova på och om jag inte får någon slags anställning efter de får jag byta praktik, men jag är väldigt intresserad av Hedgården i S-bärke, hemtjänst och äldreboende...
Kanske skulle vara något istället för något inom handel...
Utbildning på 12 månader - undersköterska börjar i höst, kanske skulle prova att praktisera och se va de ger mig och sedan fundera på utbildning...
De är ju ett  ganska stort område, undersköterska är ju bara ett steg...

Vi står ju på kö på en trea i s-bärke och både jag och Toffe har pratat hur länge som helst om vart vi skulle tänka oss att bo, men Fagersta finns nog inte med i våra framtisplaner nu när man ska tänka på Melvins uppväxt...
S-bärke är så lugnt och skönt, Dagis, Lekis, skola upp till årsklas 9 (Vad 1-3)...
Både jag och toffe har ju körkort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback