Söndag

Jag mår finfint idag efter gårdagen, var super trevligt med lite grillat och några dopp och sen en och annan alkoholdryck...
Melvin hade varit så snäll och go mot Linda (lillesyster) som blev barnvakt igår kväll och de känns ju super bra att de funkar och att han inte är för mammi och pappi...

Idag blev de en ganska lugn och skön dag i solen vid en badstrand, underbart varmt i vattnet så jag, Toffe och Melvin badade en bra stund sen somnade Melvin så gott i bilen på vägen hem...
Nu är Jenny, Janne och Diana på väg upp hit och ska hälsa på, har bara träffat lilla Diana en gång och hon är redan 1 månad, tiden går så fort...

Sen ikväll blir de soffan och en bra film och så klart lite gottigottgott eftersom jag (vi=Pullan & Jag) varit så duktiga hela veckan så idag ska  jag unna mej nå smarrigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback