Onsdag

Idag fick vi besök av Pullan och Krille, då blev de ungspannkaka med bacon och de satt finfint =)
Vid 18 tiden tog jag, Toffe och Melvin en promenad upp till kolarbysjön och kände på vattnet, tror Melvin kommer bli ett riktigt blötdjur för han blev grinig när vi gick därifrån...
Sen blev de en stund på bänken på gården i solen innan de var dags att lägga Melvin, och de är så underbart nu när solen ville komma fram !

Melvin blev så söt när Pullan fixade hans frisyr =)













En till "min" fast på bild =)







Fick en kommentar om bilderna från i Lördags, att jag såg grinig ut på alla kort:
Men jag hade riktigt roligt så jag tror jag har en förklaring ;)
Jag var Alkoholpåverkad och försökte att inte se alkoholpåverkad ut på bilderna  eller så har jag helt enkelt sett för mycket på Topmodels så jag försökte så gott jag kunde, hmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback