Fredag & klättring

Ursch idag känns de inte som Fredag, man brukar alltid ha den där mysiga känslan men jag känner bara stress!
Vi har inget inbokat i helgen eller idag så jag vet inte vad jag känner mej stressad till, men de är nog omedvetet nu med allt som händer i ens liv så kanske man grubblar fast man inte tänker på de...

Var till arbetsförmedlingen idag, blev utskriven den 10/6 för att jag inte hade kommit ner förra veckan och redovisat sökta jobb så 2 dagar missar jag nu på stämpligen men men de är som de är...
Fick hem en lapp från dagiset som Melvin fått plats på, Humlan någon mer som har plats där?
Den 10 Augusti är de möte så man får gå runt och kolla hur de ser ut och vilka andra barn Melvin ska gå med så då blir de en sommar hemma för Melvins del sen är de dags för dagis.
(får se vart man bor i Augusti men de är inte långt dit så antagligen här i Kolarbyn)

Melvin klättrade upp i våran säng idag för första gången, han har inte klättrat någon stans innan och idag så kunde han klättra bara och de tyckter han är roligt så nu måste vi se till att han vet hur man går ner från sängen oxå...
Vi har sån läskig sängram med vassa kanter så ska byta nu framöver...
Ska kolla efter en enkel 160 sängram men är nog mer populärt med 120 och 180 så de får bli IKEA nästa =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sixten går på humlan, och trivs jättebra! just nu är det sommarlov för jag har semester.. hoppas allt är fint med er!

2009-06-12 @ 22:25:35
URL: http://morfiolfarkajal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback