Egentid...

Idag bar de iväg in till S-bärke till Ami och Tobbe, så underbart väder!
Ojojoj de behövde vi alla !
Sen åkte Toffe hem och lämnade oss och sen bar de iväg in till S-bärke för hans del, Party Party...
Känns underbart med egentid, fast saknar honom redan...
Men glömde både tid och rum när jag slog på Sex and the city - The movie, helt såld!
Nu har den stått och samlat damm JÄTTE länge så de var underbart att få se den igen :)
Nu slog jag på Mamma Mia på tv:n och sen Lasse Stefanz här på datorn, känns avkopplande och underbart...

Klockan slog precis över till 00,00 ser jag, och jag känner mej inte ett dugg trött, i vanliga fall skulle jag ligga i soffan och Zzzz vid de här laget...
Men känner mej jätte pigg, känner för att ringa och prata skit med Pullan men hon sover nog och Ami med så jag får fortsätta lyssna på musik och sen kanske somna till Mamma Mia...

Men de har varit en underbar dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback