Tvätt och städdag

Igår blev de en vända in till s-bärke, Toffe skulle fixa med crossen i Fallbyn med Krille så jag passade på att hälsa på Ami och Tobbe, eefter en stund åkte Ami , Tobbe och Melvin in till Sibylla i Smedjebacken och jag hoppade av vid Pullan, sen efter flera timmar så hade Ami och Tobbe åkt hem till dom med Melvin och lagt han så jag skulle få lite egen tid, så gulliga!
Så vi pratade skit och färgade slingor på varandra sen kom Toffe strax efter 22 så då hämtade vi Melvin (Som var pigg och glad och myspysig så klart med tanke på vad klockan var) men Melvin var vaken hela vägen hem i bilen, han diggade till musiken vi spelade...
Sen när vi kom hem så kollade jag hans temp och den var 37,3 så de var ingen feber så de var så skönt att det gått över...
Melvin tog en sovmorgon till 10,15...
Så idag har de varit full rulle på honom, nu när han sover passar vi på att plocka/städa och tvätta, skönt när man väl kommit igång...

Lillebror Timmy ramlade på hans cykel här i förra veckan och bröt näsbenet och idag skulle han på en extra koll i v-rås och fick tid för operation redan 13,30 idag så nu är de snart över och dom skulle vara klara kring 18 tiden idag om allt gick som de ska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback