Torsdag

Idag fyller Anders 35 år!
Grattis Grattis!


Igår kom Anna, Krille och barnen hit och åt lite mat och pratade lite skit, efter de kom Ami och Tobbe en snabbis och hälsade på sen var de dags för tvättstuga...
Men när jag väl sorterade tvätten så var de bara 4 maskiner, och vi har 4 maskiner i timmen i våran tvättstuga så efter jag satt igång dom maskinerna bestämde jag att ta med Melvin in till Pullan då hon var ensam med barnen en stund...
Så medans barnen lekte så hjälpte Pullan mig att göra lite blonda slingor och sen drack vi kaffe och pratade skit, så jag och Melvin var hemma strax före 21...
Tack för hjälpen !
(härligt med lite åska och oväder igår)


Vad ska man hitta på idag?
Blir nog en lugn dag med lite städning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback