Torsdag

Imorgon är de Fredag!!!
09,30 kommer Ami och Tobbe och hämtar mej så jag lämnar Melvin ca en timme innan hos mamma och Anders så hinner jag packa och fixa...
Ska bli så skönt att komma iväg och koppla av i Stockholm, och nu när Toffe jobbat borta sen i tisdags så längtar man verkligen tills imorgon när man får träffa honom...

Idag tänkte jag besöka Pullan så Melvin får leka lite med Wille och Jakop sen blir de en sväng förbi Ami och Tobbe...
Sen kommer jag nog ha resfeber så jag kommer nog inte kunna sova inatt  =)
Kommer nog plocka och fixa här hemma och packa hela kvällen =)

Nu sover Melvin så ska nog passa på att göra mig själv i ordning innan de är dags att åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback