Tisdag

När jag skulle sätta på kaffe nydligen så upptäckte jag att kaffet var slut!
Och brödet med, ursch orkar inte med affären så här tidigt, så nu tar jag en paus vid datorn och väntar på att Toffe ska åka ner på affären ;)

Nej nu får de snart bli Fredag morgon så de är dags att åka mot Stockholm...
Melvins morbröder är helt tokiga nu när dom vet att en hel helg ska dom få vara barnvakt åt Melvin, dom ser verkligen fram emot de och Melvin skulle vara veta att han ska få tillbringa en hel helg med dom där busfröna...
Melvin blir som utbytt när han umgås med dom, han blir så stor liksom =)

Nej nu lär jag byta på Melvin för han kom och såg så glad ut och han luktar inte tårta... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback