Resfeber

Här sitter jag och har resfeber och Melvin sover.
Allt är packat och klart för Melvins del men mitt och Toffes har jag inte ens börjat med, känns som att de är bättre att packa de imorgon bitti då all tvätt är tort oxå då missar jag antagligen inget...
Så nu ska jag nog lägga mej i soffan och pusta ut och sen ställer jag kl på 7 så har jag 1,5 timme att fixa och dona innan jag ska lämna Melvin...
Sen blir de frukost hemma hos mamma och Anders sen 09,30 kommer Ami och Tobbe och hämtar mej...
Blir nog Baksmällan på Bio någon dag under helgen...

Kan ju blogga bilder via mobilen så ska försöka komma ihåg att skicka ut några bilder då och då under helgen =)

Om jag inte hinner skriva nå mer innan jag åker imorgon så får ni ha en trevlig helg !

Stockholm here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback