Måste tvätta!

Ursch , Fy och Bläää vill inte tvätta...
Inge panik än men skulle nog behöva tvätta upp lite nu innan de blir för "mycket" SUCk
Har en hel lista med saker jag måste ringa om och göra men jag orkar bara inte, har tittat på den där lappen nu i snart 2 veckors tid men JAG orkar bara inte, jag gör hellre något annat och kopplar bort allt för stunden...

Nu är helgen redan slut, Toffe var ut igår och jag blev fylle chaffis för en gångs skull, annars är de Toffe som kör på mej ;)
Så halv tre i natt kom vi hem och lillesyster Linda var så snäll och passade Melvin medans jag stack iväg en stund =)
Så Snäll så...
Tidigare igår så var jag och Melvin in till Pullan och barnen och lekte, tog en glass vid kiosken sen en snabbkaffe hemma hos E & J...
Sen blev de en snabbsväng förbi Ami och Tobbe, och melvin sprang runt och pratade för sig sj och klappade katterna och sen grävde i rabatterna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback