Måndag

Jaha då var de en ny vecka igen...
Nu är våran lägenhet uppsagd så nu är de bara att hålla utkik efter en lägenhet i s-bärke =)
Känns faktisk bra så hoppas allt går som de ska...
Dagis står Melvin i kö på från November eftersom man lär ha 3 månader uppsägning...
Men de blir Humlan från 12 Augusti tills vi flyttar...

Nu iveckan blir jag och Melvin själva om dagarna då Toffe jobbar i Hallstahammar 7-19 så om vi ska någonstans blir de buss eller tåg...
Men de kan vara mysigt att vara här hemma och kanske ta några promenader ner på stan om vädret tillåter...

Helgen var bra, på Möljan bjöds de på regn och regn men de var trevligt iallafall men hade tänkt mej sol och värme men men....
Så nu framöver är de inget inplanerat och de är skönt för nu har de varit mycket den senaste tiden men de är ju halva grejen med sommar =)

Nej imorgon efter frukost packar jag och Melvin ihop och tar vagnen ner till Coop och handlar tidningen sofis mode och om Melvin somnar blir de kanske någon parkbänk och sen läsa del 5 av Mitt nya jag som är i varje nr...

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback