Våren på ingång...

Måndag
Idag börjar alla komma in i rutiner igen, känns skönt...
Julen är bortstädad och våren på ingång, snön är ju iallafall snart borta och plusgrader ute...

Den 3 Juni -09 har min storesyster Jenny deras BF så längtar verkligen!
Hon har redan gått 20 veckor!
Åh då blir jag moster!
Och Melvin får sin första kusin från min sida...



Dag 27:
Imorgon ska jag egentligen väga mej men tror jag drar på de i 2 veckor eftersom när vi tjejer har våran "vecka" så går vi atomatiskt upp något kilo så ska försöka vara duktig i 2 veckor till...
Då får jag den verkliga vikten...
Jag vägde 70kg på inskrivningen när jag var i vecka 12 med Melvin så vill verkligen gå under 70 strecket...
De är 4 kilo minst jag vill ha bort snarast!
60-65 kg skulle ju vara fint till sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback