Söndag

Jaha då var helgen slut och fort gick den...
Badhuset blev de igår...
Jag, Toffe och Melvin badade jätte länge, förstår inte hur Melvin orkar vara i topp så länge utan att bli trött...
kul hade vi allihopa...

Idag blir de en tvätt och städ dag känner jag, ALLA handukar är på G i tvättstugan så de ska sen torktumlas i typ 2 timmar, sen har jag lite annan tvätt att tvätta nu när jag är på tvätt och städ humör,  får passa på ;)


Åh söndagar är så himla tråkiga!


Melvin har börjat säga något som liknar Pappa, men när man vill att han ska säga de så flinar han bara men när vi minst anar de så tittar han sig omkring och säger Pappa så de kan ju betyda Pappa =)
Så himla mysigt...



Har inte ätit nå godis fast jag "får", underbart!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej!

Va roligt att Melvin har börjat "prata" =)

Jag tycker att varje läte de gör ifrån sig är så gulligt ^^

Hur är det annars? =)

Kram kram

2009-01-18 @ 15:49:32
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Ewa

det är i fagersta hallen mellan 8-9 på söndagar!:) du kanske vill hänga på?

2009-01-18 @ 19:30:12
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback