Nu är jag Tillbaka!

(Nu har vi internet igen...)

Heeej
Hoppas ni har haft det bättre än vad vi haft!

Vad har hänt?!
I Söndags fick Toffe och Melvin magsjuka!
Och pricket över i:et så fick jag Dunderförkylning!
Sen måndagen så var Toffe och Melvin skapligt pigga...
Tisdagen åker jag på Magsjuka och hade fortfarande förkylningen kvar!
Fy F*n trodde där ett tag att jag skulle avlida!
Fick en vattenkokare av min Älskling!
Vi har alltid fört de på tal när man står och värmer vatten i micron men de har aldrig blivit av att vi köpt en men nu så...
Onsdagen var underbar jämfört med tisdagen, tog oss en promenad ner på stan och tillbaka, handlade åt Melvin på leksaksaffären och sen köpte vi en STOR korg från Pickaboo till Melvins alla leksaker, jätte fin...
Och idag har de varit en lugnt dag, blev en promenad upp till Kolarbysjön, så underbart med FRISK luft och speciellt efter man varit sjuk!

Någon annan som råkat ut för den hemska magsjukan som går?



Ps: Sätter in en bild på min nya frisyr i nästa inlägg...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt med magsjuka.. sixten har fått det idag också.. stackarn!

2009-01-29 @ 21:44:52
Postat av: Ida

Heejsan.. Guud va tråkigt med magsjuka synd att det gick igenom hela familjen fast kanske bra endå för nu har ju alla haft de.. så nu dröjer de väll ett tag.. hoppas ni blir frisk snart då.. kram

2009-01-30 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback