Melvin 8 månader <3

Idag vaknade Melvin strax efter 8, inte riktigt vad vi är vana med men de är ju inte så himla tidigt heller...
Han är så gnällig och inte alls som vanligt, tror verkligen att de är tänder nu, som sagt han är ju 8 månader idag!
Tror jag känner att de är knöligt på underkäken så får hoppas att de är på G nu...
Nu har man varit förälder i 8 månader, helt underbart! <3

Idag blev vi bjudna på middag hemma hos Ami och Tobbe, Toffes farmor och farfar kom dit oxå...
Var riktigt trevligt och god mat var de...

Tack Storesyster Jenny för barbordet, blev hur bra som helst som datorbord!
Åh vilken fiiin mage min syster fått, hon har gått över halva tiden, nu syns de verkligen att hon är gravid! längtar tills jag blir moster =)



Nu är de 8 veckor sen jag åt choklad/godis, jag har inte vägt mej för vi har ingen våg så ska göra de på måndag morgon hade jag tänkt...
Men idag tänkte jag UNNA MIG en Tuttifrutti påse!
Nu har jag varit duktig i 8 veckors tid ( visst glass och jordnötsringar har de ju blivit nån gång men INGE godis) så nu tänkte jag belöna mig med en godispåse och sen vara duktig i någon vecka igen...
De förtjänar jag väl?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback