Måndag

Idag har de varit en bra dag...
Melvin vaknade kl 9,30 och sen var de upp och göra scones/frukost, sen gick jag och Melvin ner på stan och mötte upp Sofia och Saga...
Gick sen hem till oss och fikade, åt lite lunch och melvin och Saga lekte och pratade förfullt...
Riktigt trevligt var de...
Tack för idag...

Jag har blivit lite "torsk" på Gitarrhero ( eller hur de stavas ).
Jag och min lillebror Robin spelar samma låt och tävlar om vem som får mest % rätt och jag leder med 96% och Robin 95% och de är en riktigt svår låt, går hur fort som helst och efter en "match" så pallar man inte engångtill för då åker allt ihop liksom...
hihi men kul är det =)

Åh jag vill ha en större lägenhet, jag vill köpa nya möbler...
Som jag alltid säger, En Dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Säger de ja med: "en dag" :P

Va kul de skulle va om man hade massor med pengar att slösa på massa fina, nya saker :D men en dag så :D

Gitarrhero är ju riktigt skojj :P

Allt bra med er??

Kram

2009-01-19 @ 20:15:55
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Eva Larsen

Hejsan!

Jag bara log när jag läste om Gitarrhero, jag kan tänka mig att det är riktigt roligt. Själv har jag aldrig provat det men den dagen kommer. Jo det gick bra att jobba i helgen men det gick mindre bra med r. Hoppas att allt är bra med er annars. Håll er inomhus om ni inte vill bli som ruggugglor, det är ju sånt ruggväder ute!

2009-01-20 @ 11:32:20
URL: http://ladyblue.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback