Lite nytt i vardagen...

Idag har vi möblerat om...
Sovrummet och vardagsrummet blev de lite ändring på..
Blev faktist riktigt bra...
Men fick dock ta bort lite av inredningen för att kunna få de på vårat vis =)
Nu har Melvin sin lilla hörna och vardagsrummet blev att se större ut, hur vi lyckades med de vet jag inte riktigt eftersom vi bytt sovrummet och vardagsrummet för att få plats med Melvins saker... ;)
Men bra blev de...


BVC blev de idag, 8910 gram och 72,3 cm stora killen!
Vikt kurvan har gått ner från över de normala till de normala, längden ligger över de normala =)
Våran Älskling...
Idag fick Melvin spagetti och köttfärssås från 8 månader med långa spagettistrån och allt men han rörde inte en min, trodde de skulle ta emot men han åt som aldrig förr =)

Jag "får" ju äta Godis men känner inte alls för de, speciellt för att de är vardag...
Och de känns riktig bra =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja rökningen tar jag sen=)=)Så dom ligger i magsjuka,gud va tråkigt/jobbigt.Vi har klarat oss från magsjukan,men det går här i krokarna.Här är det bara bra,skönt när barna börjat skolan igen,så man får rutiner.Är allt bra med er?????Kram

2009-01-14 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback