Fredag

Idag träffade jag min storesyster Jenny som ska ha bebis ( om bebisen vill) sen 3 Juni...
Oj vilken mage hon fått! 20+1
Så avis fast ändå inte eftersom jag gått igenom de nydligen...
Det är väldigt mysigt att vara gravid, så glad att jag fick uppleva det...
Och att vara mamma är ju något alldeles speciellt!
Fick känna på magen, undra va de är för människa där inne, pojke eller flicka, hur kommer den se ut, vem kommer den likna...
Så spännande!!!!

Babycafe klockan 9-12 på onsdagar fick jag reda på idag!
Och pyttisarna måndagar klockan 12,30-14,30

Fredag, underbart...
Nu ligger Melvin och pratar en massa, har precis sovit sista gången innan de är natt för honom...
Läste i en bok igår att man ska helst hålla dom vakna från 16.00 och lägga dom 19.00 men eftersom vi alltid lagt Melvin klockan 21.00 och de funkar fintfint så blir de att vi håller han vaken från 18.00 då är de inga problem att lägga honom sen.
Provade igår och de var ju bara att lägga ner han, inge gnäll utan de var godnatt på en gång =)
Men innan har vi dragit en gräns vid 19,30 så han är vaken iallafall 1,5 timme innan de är dags för natten men de funkade mycket bättre för Melvin att vara vaken från 18-21 så de ska vi fortsätta med...

Nu för någon vecka sen har vi börjat med:
Morgon 9.00 - Välling
Middag 12.00 - Gröt
Eftermiddag 15.00 - Matburk
Kväll 18.00 - Gröt
Sistamålet 21.00 - Välling
Och de funkar jätte bra, magen är i topp nu...

Inga tänder än, känner inge speciellt, lite knöligt är de ju men de är nog långt kvar...
Men när vi minst anar de...

Imorgon Lördag blir de badhuset här i Fagersta med Melvin och hans morbröder =)
Blir där från middagen till halv fem, fem och de tycker Melvin är såååå kul...

Ha en trevlig helg!!!

///Sandra

2 dagar innan Melvin kom...

Kommentarer
Postat av: yonna

haha, ja då är det ju lite tidigt om han sover till halv tio.. men ja, vill ni med nångång så äre bara att hänga på. Jag kollar ju bloggen ofta så det är bara att skriva. annars står ju telenr på lappen från föräldragruppen.=) ha en trevlig helg!

2009-01-16 @ 19:23:44
URL: http://www.gullansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback