Vilsen?

Jag känner mej helt vilsen, jag tänker på dagisplats åt Melvin, föräldradagarna, jobb, framtiden, allt på en gång...
Vart ska man bo när man har barn?
 vart ska man bo för att få jobb?
Vart vill JAG bo?
vart har man råd att bo?
Vad vill jag jobba med?
Hur ser livet ut om 5-10 år?
Utbildning och isåfall till vad?
Jobb idag är ju inte de enklaste att få....
Ursch, känner hur stressen ökar så fort man försöker få svar på alla dessa frågor...

Tur man har Melvin som lugnar en, han är vårat allt <3
Jag är så lycklig med mina killar <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag hade med en period då jag kände som du. Men lyssna til ditt hjärta, där finns alla svar! Fast det kan ta ett tag innan man förstår att det kommer ifrån hjärtat. En bamse kram till dig!

2009-02-02 @ 08:53:12
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback